مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:462023-11-23سياسي

برگزاری جشن خودکفایی 3000 مددجوی کردستانی با حضور رییس کمیته امداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رضا طوسی مدیرکل کمیته پیش از ظهر امروز در جشن اشتغال و خودکفایی مددجویان کردستان که با حضور رییس کمیته امداد در اردوگاه امام علی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده امام خمینی(ره) کار کمیته امداد مدد به حیات و مدد به کار و زندگی شرافتمندانه است .

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در مورد جایگاه و تاثیر این نهاد انقلابی می فرمایند یکی از برنامه های بسیار خوب کمیته امداد این است که خانواده های زیرپوشش را به خودکفایی می رساند .

وی تصریح کرد: در راستای تحقق منویات امامین انقلاب کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان و رفع محرومیت برنامه ریزی های مختلفی را در طول این سال ها انجام داده و توفیقات خوبی حاصل شده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان خاطرنشان کرد: این نهاد در استان در راستای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار با شناسایی مستعدین اشتغال، استعدادسنجی و مشاوره شغلی و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و اعطای تسهیلات قرض الحسنه و کاریابی برنامه جامع و کاملی را دنبال می کند.

طوسی عنوان کرد: طی سه سال گذشته در کمیته امداد کردستان 23 هزار و 500 فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد با همراهی و همکاری تمام اعضای کارگروه اشتغال و روحیه خودباوری مددجویان ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن خودکفایی 3000 مددجوی کردستانی با حضور رییس کمیته امداد

برگزاری جشن خودکفایی 3000 مددجوی کردستانی با حضور رییس کمیته امداد