مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-09اقتصادي

هدف تنوع بخشی به پرتفوی سرمایه گذار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بیمه تعاون به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد؛ شرکت بیمه تعاون با عرضه طرح حمایت از توقف کسب و کار از تعطیلی بیش از 3000 واحد تولیدی در دوران پاندمی جلوگیری کردو امروز نامی آشنا برای مردم است.

یونس مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون در این خصوص گفت: جایی نام بیمه تعاون را شنیدم و واکنش چند نفری که آنجا بودند برایم جالب بود؛ گفتند بیمه تعاون همان شرکتی است که در زمان کرونا و تعطیلی بازار خسارت می داد؟جذابیت موضوع برایم شخصی نبود بلکه وظیفه خود را انجام داده بودیم اما این را با تمام وجود حس کردم مردم به دنبال گرفتن سرویس دهی مناسب از بیمه ها هستند و بیمه گر خود را انتخاب می کنند.

در ادامه گفتگو با یونس مظلومی می آید: عایدی سهامداران در صنعت بیمه به چند درصد رسیده است؟ ما در بیمه تعاون دو سال پیاپی است که حدود 50 میلیارد تومان سود تقسیم می کنیم، ولی به جز آن ما یک ارزش افزوده ای هم برای سهامدارانمان تولید می کنیم از لحاظ اینکه ما در چند سال گذشته در یک سری املاک سرمایه گذاری کردیم و خدا را شکر بازده خوبی داشته و بر اساس آخرین مصوبه هیئت مدیره که داشتیم قرار شده افزایش سرمایه داشته باشیم که با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازکارگروه کارشناسی که اخیرا از کانون کارشناسان رسمی دریافت کردیم امید این را داریم که انشاالله به زودی سرمایه مان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف تنوع بخشی به پرتفوی سرمایه گذار است

هدف تنوع بخشی به پرتفوی سرمایه گذار است