مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-14سياسي

استان فارس با داشتن 59 پژوهشسرا الگویی برای سایر استان هاست


معاون وزیر ورییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت اموزش و پرورش گفت: استان فارس در حوزه پژوهش به صورت خاص کار کرده است و با داشتن 59 پژوهشسرا از استان های امیدآفرین و الگویی برای سایر استان هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین علی لطیفی در درهمایش استانی تجلیل از معلمان و دانش اموزان پژوهشگر گرامیداشت هفته پژوهش، در باشگاه فرهنگیان شیراز با تشریح نظریه های مختلف روانشناسی در خصوص آموزش اظهار کرد: اندیشمندان متعددی در خصوص آموزش به ارایه نظریه پرداخته اند.

  معاون وزیر ورییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت اموزش و پرورش پژوهش در آموزش و پرورش را متفاوت بر شمرد و افزود: پژوهش در آموزش پرورش بسیار دشوار است زیرا ساختار ها به گونه ای است که در این زمینه ایجاد دشواری می کند.

لطیفی تصریح کرد: پژوهش یکی از موارد مغفول مانده در آموزش و پرورش است و دارای دوجنبه است اول اینکه پیشرفت نظام تعلیم و تربیت منوط به پژوهش است و دوم اینکه، باید تلاش کنیم نسلی پژوهشگر و جستجو گر تربیت کنیم.

وی بر اهتمام بیشتر به اهمیت پژوهش در آموزش و پرورش تاکید و عنوان کرد: برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران در تقویت کار پژوهش و ترغیب معلمان به کار پژوهشی بسیار موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان فارس با داشتن 59 پژوهشسرا الگویی برای سایر استان هاست

استان فارس با داشتن 59 پژوهشسرا الگویی برای سایر استان هاست