مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 18:352023-11-30سياسي

امنیت پایدار در آذربایجان غربی مرهون شهدا و فعالیت دستگاه های نظامی است


وجود امنیت امروز جامعه ایرانی و امنیت پایدار در این استان حاصل خون شهدا و فعالیت دستگاه های نظامی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی عصر پنجشنبه در همایش فرمانداران و بخشداران آذربایجان غربی اظهار داشت: وجود امنیت امروز جامعه ایرانی و امنیت پایدار در آذربایجان غربی حاصل خون شهدا و فعالیت دستگاه های امنیتی و انتظامی است.

وی افزود: سرعت و شتاب اقتصادی، ایحاد شغل و کاهش تورم نیز نشان از همراهی دولت و نیروهای انتظامی و امنیتی است که شاهد شکوفایی آن هستیم.

معتمدیان گفت: مجموعه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی امروز با اقتدار تمام پشتیبان جامعه ایرانی است و دشمن از این همدلی بزرگ در یاس است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم بنا ندارد در اتاق های دربسته برای شهرها و روستاهای مختلف تصمیم گیری کند، ادامه داد: در 20 شهرستان استان حدود یک هزار و 800 مصوبه برای رفع مشکلات شهروندان و روستاییان مصوب شد که بخش مهمی از آنها اجرایی شده است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در دولت سیزدهم 419 روستا از گاز طبیعی برخوردار شده اند، اظهار کرد: در حالی که پیش از این دولت وضعیت شاخص گاز روستایی در استان مناسب نبود اما در حال حاضر به بیش از 80 درصد رسیده که بالاتر از میانگین کشوری است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایدار در آذربایجان غربی مرهون شهدا و فعالیت دستگاه های نظامی است

امنیت پایدار در آذربایجان غربی مرهون شهدا و فعالیت دستگاه های نظامی است