مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:102023-11-26اقتصادي

بازدید مدیرعامل شستا از داروسازی شهید قاضی


دکتر عارف نوروزی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با همراهی دکتر حسین عطار، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) و دکتر بابک افقهی مدیرعامل هلدینگ نفت، - ایسنا/آذربایجان شرقی دکتر عارف نوروزی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با همراهی دکتر حسین عطار، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) و دکتر بابک افقهی مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) از داروسازی شهید قاضی بازدید کردند.

دکتر عارف نوروزی، مدیرعامل شستا در این بازدید، بر اجرای طرح های توسعه ای در شرکت های زیر مجموعه شستا تاکید و اعلام کرد: در مورد اجرای طرح های توسعه ای باید بیشتر کار شود تا بعد از تامین نیازهای داخلی به صادرات نیز بتوانیم توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی با بیان این که نباید سهم بازار را از دست بدهیم، افزود: با توجه به رویکرد تولید محصولات تزریقی در شرکت داروسازی شهید قاضی، توسعه این شرکت یک توسعه ملی بوده و در این راه باید جنگید که بسیار لازم و ضروری است و شستا همه جانبه از شرکت داروسازی شهید قاضی حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این شرکت با توجه به بررسی گزارشات روند عملکرد تولید، فروش و سودآوری و ساختار نیروی انسانی بسیار مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرعامل شستا از داروسازی شهید قاضی

بازدید مدیرعامل شستا از داروسازی شهید قاضی