مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-20سياسي

فرمانداران کشور برای انتخابات آموزش دیدند


نشست آموزشی ویژه انتخابات برای پنجمین گروه از فرمانداران سراسر کشور ربا محکومیت اقدامات تروریستی در شهرستان راسک، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات در راستای تقویت ظرفیت امنیت ملی در سالن الغدیر وزارت کشور آغاز به کار کرد.

- نشست آموزشی ویژه انتخابات برای پنجمین گروه از فرمانداران سراسر کشور ربا محکومیت اقدامات تروریستی در شهرستان راسک، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات در راستای تقویت ظرفیت امنیت ملی در سالن الغدیر وزارت کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، جلیل دارا رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در افتتاحیه آموزش پنجمین و آخرین گروه از فرمانداران و اعضای منتخب ستاد انتخابات استان ها، با تاکید بر اینکه انتخابات به معنی ورود مردم به عرصه حاکمیت است، گفت: یکی از موفقیت نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات های پرشور، سالم و به موقع بوده است .

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با اشاره به چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات تصریح کرد: سه راهبرد سلامت ، رقابت و امنیت، مقدمات مشارکت است که این مهم ظرفیت امنیت ملی را تقویت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران کشور برای انتخابات آموزش دیدند

فرمانداران کشور برای انتخابات آموزش دیدند