مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 06:102023-12-02اجتماعي

همدان نیاز به 300 دستگاه اتوبوس شهری دارد


رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به کمبود وسایل نقلیه عمومی در شهر گفت: نیاز همدان 300 دستگاه اتوبوس است در حالی که در حال حاضر 130 دستگاه داریم.

- محمود مسگریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بحث وسایل نقلیه عمومی موضوعی است که باید در طرح جامع ترافیک مورد بررسی قرار گیرد و تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه در طرح جامع ترافیک سال های 92_ 90 وسایل عمومی ریلی در اولویت دوم همدان دیده شده بود که توسط مشاور هم اعلام شد افزود: در حال حاضر در طرح جامع ترافیک فعلی این موضوع توسط مشاور بررسی و در شورای عالی ترافیک مطرح و نهایتا تصویب و اجرا خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با تشریح این موارد یادآور شد: در رابطه با تجهیز شهر به تراموا یا وسایل نقلیه دیگر، شهرداری به تنهایی نمی تواند تصمیم گیری کند یا نظری را به مشاور طرح جامع شهری تحمیل کند از همین رو این مهم در طرح جامع ترافیک مطرح می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: اگرچه به ناچار در سال های آینده با توجه به شرایط ترافیکی شهر باید اقدامات عاجلی اندیشیده تا زمینه استفاده از وسایل نقلیه عمومی بیشتر از گذشته فراهم شود.

مسگریان با بیان اینکه استفاده از وسایل نقلیه عمومی باعث کاهش ترافیک و افزایش سرعت انتقال در نقاط شهر خواهد شد تصریح کرد: در حال حاضر درگیر کمبود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان نیاز به 300 دستگاه اتوبوس شهری دارد

همدان نیاز به 300 دستگاه اتوبوس شهری دارد