مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-19بين الملل

فرودگاه بن گوریون اسراییل 600 کارمند را به مرخصی بدون حقوق فرستاد


تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فرودگاه بین المللی بن گوریون به دلیل ضربه اقتصادی شدیدی که از جنگ غزه متحمل شده، 600 کارمند خود را به مرخصی بدون حقوق فرستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از الجزیره، فرودگاه بین المللی بن گوریون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دلیل بحران مالی که با آن مواجه است، 600 کارمند را به مرخصی بدون حقوق فرستاده و وظایف شغلی هزار کارگر دیگر به 75 درصد کاهش یافته است.

وبگاه  سازمان رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از سازمان فرودگاه های این رژیم اعلام کرد که جنگ در نوار غزه ضربه اقتصادی قوی به فرودگاه ها وارد کرده است.

این وبگاه اعلام کرد که سازمان فرودگاه های رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در گفت وگو با کارگران و کارمندان چندین بخش در فرودگاه بن گوریون تصمیم خود را برای اعطای مرخصی بدون حقوق و کاهش کار دیگران اعلام کرد.

سازمان فرودگاه های رژیم صهیونیستی گفته که تعداد کارگران فرودگاه بن گوریون 4600 نفر است، اما پس از این تصمیمات جدید، تنها حدود 3000 کارمند باقی خواهند ماند که شغل حدود هزار نفر از آنها به مسئولیت های جزیی کاهش یافت.

اکثر شرکت های بین المللی از زمان آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در 7 اکتبر، پروازهای خود را به این فرودگاه و از آن به حالت تعلیق درآورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه بن گوریون اسراییل 600 کارمند را به مرخصی بدون حقوق فرستاد

فرودگاه بن گوریون اسراییل 600 کارمند را به مرخصی بدون حقوق فرستاد