مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 22:502023-12-05اقتصادي

اشتغال 40 هزار نفری در شهرک های صنعتی فارس


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از بهره برداری از 3300 واحد تولیدی، صنعتی و کارگاهی در شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: در این واحدها برای افزون بر 40 هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از بهره برداری از 3300 واحد تولیدی، صنعتی و کارگاهی در شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: در این واحدها برای افزون بر 40 هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

سیدمصطفی هاشمی امروز، 14 آذرماه در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ضمن تشریح آخرین وضعیت تولید و زیرساخت های شهرک های صنعتی استان فارس، به بیان مهم ترین چالش ها و مشکلات این حوزه پرداخت.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش های انجام شده در این شرکت، 63 شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی در استان فارس با مساحت اراضی حدود 7 هزار و 200 هکتار راه اندازی و بسترهای لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی و جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال پایدار فراهم شده است.

وی با بیان اینکه استان فارس در این زمینه عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: هم اکنون بیش از 7600 قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد و در قالب این قراردادها افزون بر 2150 هکتار زمین واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 40 هزار نفری در شهرک های صنعتی فارس

اشتغال 40 هزار نفری در شهرک های صنعتی فارس