مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 22:002023-12-19اقتصادي

معاون رییس جمهور: هوشمندسازی شبکه گاز مشهد حرکت بر لبه دانش است


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری گفت: هوشمندسازی شبکه گاز کلان شهر مشهد به معنای واقعی حرکت به سمت دانش بنیانی شدن و حرکت بر لبه دانش است و سازمانی که تمام زنجیره ارزش خود را به این بخش اختصاص می دهد، - بسیار ارزشمند است.

روح الله دهقانی فیروز آبادی عصر سه شنبه، 28 آذرماه امسال در بازدید از مراحل اجرایی پروژه پژوهشی هوشمندسازی شبکه گاز شهر مشهد که در مرکز دیسپاچینگ شرکت گاز خراسان رضوی برگزار شد، با بیان این مطلب که هوشمندسازی شبکه های انرژی یکی از محورهای مهم هوشمندسازی است، افزود: در ایران شمار جمعیت و مشترکین رو به افزایش است و منابع رو به کاهش می باشد.

یک رویکرد این است که هر روز با ایجاد زیرساخت و منابع جدید با سرمایه گذاری بیشتر نیازهای جدید را تامین کنیم.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور همه مدیران هوشمند می دانند که این اتفاق (سرمایه گذاری های بزرگ در زیرساخت ها) دیگر تکرار نمی شود و حرکت کردن به سمت بهره وری دیگر انتخاب نیست؛ بلکه برای حفظ سیستم الزام محسوب می شود که باید به این سمت حرکت کرد.

دهقانی با اشاره به وجود نیروی انسانی جوان و دانشمندان در نرم جهانی در ایران اظهار کرد: اگر از این نیروی انسانی خبره و کم قیمت به درستی استفاده کنیم و در آنان ایجاد انگیزه نماییم، هم منابع را ذخیره و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: هوشمندسازی شبکه گاز مشهد حرکت بر لبه دانش است

معاون رییس جمهور: هوشمندسازی شبکه گاز مشهد حرکت بر لبه دانش است