مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-27بين الملل

منبع دیپلماتیک: بیش از 40 اسیر هستند که توسط حماس بازداشت نشده اند


یک منبع دیپلماتیک روز دوشنبه به سی ان ان گفت که بیش از 40 اسیر صهیونیست وجود دارند که توسط جنبش مقاومت فلسطین (حماس) بازداشت نشده اند.

- یک منبع دیپلماتیک روز دوشنبه به سی ان ان گفت که بیش از 40 اسیر صهیونیست وجود دارند که توسط جنبش مقاومت فلسطین (حماس) بازداشت نشده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع دیپلماتیک مطلع از مذاکرات تبادل اسرا دوشنبه به سی ان ان گفت که بیش از 40 اسیری که در هفت اکتبر از اراضی اشغالی به غزه برده شدند، در حال حاضر توسط حماس، گروهی که مسؤولیت حمله را بر عهده گرفت، در بازداشت نیستند.

این امر پیچیدگی هایی ایجاد می کند زیرا توافق آتش بس از حماس می خواهد که اسرا را در ازای آزادی فلسطینیان در زندان های اشغالگر تحویل دهد و این یعنی که اسرا باید در اختیار حماس باشند تا آنها را تحویل دهند.

سی ان ان پیشتر گزارش داده بود که حدود 40 تا 50 نفر از اسرا توسط جنبش جهاد اسلامی فلسطین یا گروه ها یا افراد دیگر نگهداری می شوند و این پیش از آغاز تحویل اسرا در روز جمعه بود.

تاکنون 58 اسیر آزاد شده اند: 40 صهیونیست (که برخی از آنها دو تابعیتی بودند)، 17 شهروند تایلندی و یک تبعه فیلیپینی.

به طور جداگانه، منبع گفت که در لیست اسرا و زندانیان که قرار است روز دوشنبه آزاد شوند، مشکل جزیی وجود دارد که احتمالاً آزادی اسرا را تا پایان دوشنبه به تعویق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبع دیپلماتیک: بیش از 40 اسیر هستند که توسط حماس بازداشت نشده اند

منبع دیپلماتیک: بیش از 40 اسیر هستند که توسط حماس بازداشت نشده اند