مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-20حوادث

کلاهبرداری از خانواده بیماران بدحال در بیمارستان ها؛4 متهم دستگیر شدند


رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری متهمانی خبر داد که با جعل هویت پزشکان از خانواده بیماران بدحال در بیمارستان ها کلاهبرداری می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز چهارشنبه 29 آذرماه 1402 رییس پلیس فتا پایتخت سرهنگ داود معظمی گودرزی در شبکه خبر از شناسایی و دستگیری کلاهبرداران تلفنی خبر داد و گفت: متهمان در قالب یک باند چهارنفره با جعل هویت پزشکان بیمارستان ها با نگران کردن خانواده بیماران بدحالی که بستری بودند از آنها کلاهبرداری می کردند.

 رییس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: تعدادی از شهروندان به این پلیس مراجعه و اعلام کردند شخصی ناشناس که خود را پزشک معالج بیمار آنها در بیمارستان معرفی کرده با اعلام اینکه مریض آنها بدحال است و باید سریعا مداوا شود از آنها می خواست مبلغ مورد نظر را واریز کنند.

وی با اشاره به ابعاد گسترده این پرونده خاطرنشان کرد: کارشناسان متخصص پلیس فتا پایتخت تحقیقات سایبری خود را آغاز کرده و با بررسی های فنی مشخص شد مجرمان با مراجعه به بیش از ده بیمارستان در سراسر کشور و به دست آوردن اطلاعات پزشکان با ترفندهای زیرکانه با پذیرش بیمارستان تماس گرفته و خود را پزشک آن بیمارستان معرفی کرده و درخواست شماره تماس همراهان بیمار بستری شده تحت نظر خود را می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از خانواده بیماران بدحال در بیمارستان ها؛4 متهم دستگیر شدند

کلاهبرداری از خانواده بیماران بدحال در بیمارستان ها؛4 متهم دستگیر شدند