مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:562023-11-22سياسي

سردار کفیل: هجوم امروز اسراییل به مردم مظلوم غزه نشان دهنده شکست واقعی آن هاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار فضل الله کفیل صبح امروز در جلسه هم اندیشی و جهاد تبیین که با حضور معتمدین و نخبگان اقشار بسیج در چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: رژیم اسراییل قدرت خود را بر پایه چهار رکن اتکا به آمریکا، ارتش، نظام امنیتی اطلاعاتی و ارعاب روانی در فضای رسانه ای تعریف کرده است.

  رییس مرکز راهبردی و اندیشه ورزی سازمان بسیج مستضعفین افزود: اسراییل تا قبل از عملیات طوفان الاقصی هر سخنی که می گفت مبتنی بر حمایت جهانی بود در حالی که بعد از این عملیات اسراییل دریافت که اتکا به قدرت هایی مثل آمریکا نمی تواند نجات دهنده او باشد و آن ها باور کردند که آمریکایی ها نمی توانند در بزنگاه به فریادشان برسند.

وی ادامه داد: محور دوم اتکای اسراییلی ها ارتش رژیم صهیونیستی است که یک شبه ابهت و هیمنه این ارتش شکسته شد و همه دنیا شاهد کیفیت عقب نشینی و خفت ارتش اسراییل بودند.

کفیل افزود: امروز هر یک از شهروندان، نیروهای مردمی و هر کسی در هر سن و شرایطی می تواند متر بگذارد روی شکست اسراییل و افول آمریکا را اندازه گیری کند که این ها به تنهایی یک شعار و حرف نیست.

وی عنوان کرد: نقطه اساسی شکست اسراییل نقطه امنیتی و اطلاعاتی آن ها بود آن ها خود اذعان کردند که در تاریخ  75 ساله این رژیم این شکست امنیتی بی سابقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کفیل: هجوم امروز اسراییل به مردم مظلوم غزه نشان دهنده شکست واقعی آن هاست

سردار کفیل: هجوم امروز اسراییل به مردم مظلوم غزه نشان دهنده شکست واقعی آن هاست