مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-19بين الملل

10 نهاد بین المللی آتش بس فوری و دائمی در غزه را خواستار شدند


10 نهاد بین المللی به دلیل فاجعه انسانی بی سابقه نوار غزه که این روزها در معرض حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد، اجرای آتش بسی فوری و دائمی در غزه را خواستار شدند.

- 10 نهاد بین المللی به دلیل فاجعه انسانی بی سابقه نوار غزه که این روزها در معرض حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد، اجرای آتش بسی فوری و دائمی در غزه را خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 10 نهاد بین المللی از جمله آکسفام ، پزشکان بدون مرز ، سازمان پزشکان جهان ، سازمان جهانی معلولان ، سازمان مبارزه با گرسنگی ، سازمان بین المللی اورژانس ، سازمان اسلامی امدادرسانی در فرانسه، اتحادیه بین المللی حقوق بشر ، عفو بین الملل و کمیته کاتولیک توسعه و مبارزه با گرسنگی با توجه به وقوع فاجعه انسانی بی سابقه در نوار غزه، برقراری آتش بسی فوری و دائمی را خواستار شده و تاکید کردند: فراخوان ما برای اینکه آتش بس الآن برقرار شود، جمعی و جهانی است.

این نهادهای بین المللی اعلام کردند: از زمان آغاز حملات فاجعه بار در هفتم اکتبر، ما شاهد جنگی تمام عیار در غزه هستیم به شکلی که ابعاد فاجعه انسانی بی سابقه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه عرب48، مدیرکل سازمان پزشکان جهان اظهار کرد: شرایط فعلی بدتر از آن چیزی است که در تمامی درگیری های اخیر از جمله در سوریه و یا یمن رخ داد، غزه در آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نهاد بین المللی آتش بس فوری و دائمی در غزه را خواستار شدند

10 نهاد بین المللی آتش بس فوری و دائمی در غزه را خواستار شدند