مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-07سياسي

جهاد امروز دانشجویان پیشرفت علمی کشور است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: جهاد امروز جوانان، دانشجویان و دانش آموزان ما پیشرفت علمی کشور و به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد کشور است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: جهاد امروز جوانان، دانشجویان و دانش آموزان ما پیشرفت علمی کشور و به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد کشور است.

سید محمدرضا طالبی شامگاه چهارشنبه 15 آذر در مراسم جشن روز دانشجو اظهار کرد: فلسفه نامگذاری روز دانشجو این است که در سال 1332 همزمان با ازسرگیری روابط ایران با بریتانیا، و زمانی که معاون رییس جمهور آمریکا به دنبال یکسری معاهدات با همان روحیه استعماری و استکباری با ایران به کشور آمد، دانشجویان انقلابی و ولایی احساس مسئولیت کردند و در این جریان سه نفراز دانشجویان ما به شهادت رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون استاندار با بیان اینکه افتخار می کنیم که دانشگاه ها در طراز انقلاب هستند و دانشجویان ما حرکت های مؤمنانه و انقلابی زیادی داشتند، افزود: امروز دشمن از طریق امپراطوری رسانه ای خود به ما هجمه وارد می کند و به دنبال سیاه نمایی است و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را وارونه نشان می دهد اما هوشیاری دانشجویان سبب خنثی سازی این حرکت ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد امروز دانشجویان پیشرفت علمی کشور است

جهاد امروز دانشجویان پیشرفت علمی کشور است