مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-05بين الملل

گزارش عفو بین الملل از رد پای آمریکا در کشتار غیرنظامیان غزه


سازمان عفو بین الملل امروز (سه شنبه) گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی حداقل در دو حمله هوایی به نوار غزه در ماه اکتبر که به شهادت 43 غیرنظامی فلسطینی منجر شد، - سازمان عفو بین الملل امروز (سه شنبه) گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی حداقل در دو حمله هوایی به نوار غزه در ماه اکتبر که به شهادت 43 غیرنظامی فلسطینی منجر شد، از مهمات ساخت آمریکا استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارش عفو بین الملل آمده است: ارتش اسراییل در دو حمله هوایی غیرقانونی و مرگ بار در ماه اکتبر به خانه های غیرنظامیان در نوار غزه، از مهمات تهاجم مستقیم مشترک (JDAM) استفاده کرده است که ساخت آمریکا هستند.

عفو بین الملل همچنین اعلام کرد که در ویرانه های این دو حمله هوایی در مرکز غزه - که به شهادت 43 غیرنظامی از جمله 19 کودک، 14 زن و 10 مرد منجر شد - تکه هایی قابل شناسایی از این مهمات آمریکایی را پیدا کرده است.

رژیم صهیونیستی ابتدا به مناطق شمالی غزه هشدار داد که قصد حمله به آن مناطق را دارد و ساکنان آن باید به سوی جنوب حرکت کنند.

با این وجود، محل اصابت این دو موشک به عنوان مناطق حمله اعلام نشده بود و هیچ یک از این 43 تن هشدار قبلی درباره قصد صهیونیست ها برای حمله دریافت نکرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش عفو بین الملل از رد پای آمریکا در کشتار غیرنظامیان غزه

گزارش عفو بین الملل از رد پای آمریکا در کشتار غیرنظامیان غزه