مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-06اقتصادي

اشتغالزایی 1000 نفری بنیاد علوی با گیاهان دارویی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت زرفام بنیاد علوی گفت: با ایجاد طرح توسعه گیاهان دارویی برای یک هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد شغل ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، به همت بنیاد علوی 500 هکتار از اراضی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به کشت گیاهان دارویی از جمله آویشن، کاسنی، گل محمدی و .

اختصاص یافت که اشتغالزایی خوبی نیز ایجاد شده است.

در همین خصوص مدیرعامل شرکت زرفام بنیاد علوی در همایش زنجیره ارزش گیاهان دارویی با اشاره به اینکه محرومیت زدایی از طریق توانمندسازی به ماموریت های بنیاد مستضعفان اضافه شده، گفت: رویکرد محرومیت زدایی اشتغالزایی است که از 6 سال گذشته تاکنون پروژه اشتغال حامی را در دو رسته حمایت از رسته های مزیت دار در دستور کار قرار دادیم.

مسعود پناهی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد رسته گیاهان دارویی برای رفع محرومیت اجرایی شد، افزود: رسته گیاهان دارویی با حضور افراد توانمند در 500 هکتار از اراضی کشاورزی انجام شد که ایجاد یک هزار فرصت شغلی نیز از برکات این طرح است.

 وی با اشاره به اشتغال 90 درصدی طرح توسعه گیاهان دارویی گفت: این طرح با مشارکت بانوان در استان اجرا می شود که از دیگر مزایای این طرح محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی 1000 نفری بنیاد علوی با گیاهان دارویی در کهگیلویه و بویراحمد

اشتغالزایی 1000 نفری بنیاد علوی با گیاهان دارویی در کهگیلویه و بویراحمد