مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 17:052023-11-22سياسي

همه ساختمان های پارک علم و فناوری زنجان استیجاری است


رییس پارک علم و فناوری استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه با گذشت 6 سال از تاسیس پارک، همه ساختمان هایی که در اختیار این پارک گذاشته شده است اجاره ای است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عباسعلی زمانی رییس پارک علم و فناوری استان زنجان بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت برگزاری چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان برگزار شد با اشاره به اینکه این نمایشگاه در مجموعه کاسپین برگزار می شود، اظهار داشت: در این نمایشگاه حضور 20 دستگاه اجرایی دارند که از 5 شرکت از 11 تا 13 آذرماه برگزار می شود.

رییس پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه یک غرفه هم برای اصحاب رسانه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: علاقه مندان می توانند برای بازید از نمایشگاه از ساعت 16 تا 21 هر روز مراجعه کنند.

وی در ادامه به تشریح وضعیت پارک استان پرداخت ضمن اینکه پارک علم و فناوری استان در سال 96 شکل گرفته و جزو جوان ترین پارک های کشور محسوب می شود، ادامه داد: متأسفانه باگذشت 6 سال از تأسیس، همه ساختمان های که در اختیار این پارک گذاشته شده است اجاره ای است.

زمانی با بیان اینکه در حال حاضر 60 شرکت در انتظار تأمین مکان برای فعالیت خود هستند، افزود: برای برخی شرکت ها در حد دو متر و سه متر جا به آنها اختص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ساختمان های پارک علم و فناوری زنجان استیجاری است

همه ساختمان های پارک علم و فناوری زنجان استیجاری است