مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-11سياسي

سومین سوگواره شعر «طلوع سرخ» برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام از برگزاری سومین دوره استانی و اولین دوره منطقه ای سوگواره شعر «طلوع سرخ» در ایلام خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام از برگزاری سومین دوره استانی و اولین دوره منطقه ای سوگواره شعر طلوع سرخ در ایلام خبر داد.

سمیه حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سومین دوره استانی و اولین دوره منطقه ای سوگواره شعر طلوع سرخ در سطح استان های ایلام، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان برگزار می شود.

وی موضوع این سوگواره را سردار سلیمانی، شهدای مدافع حرم و مقاومت غزه و جنایت صهیونیست ها اعلام و تصریح کرد: علاقمندان می توانند اشعار خود را در قالب های سنتی شامل تمام قالب های کلاسیک، نو شامل نیمایی، سپید و آزاد ارسال کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بخش ویژه این سوگواره را مربوط به زبان ها و گویش های بومی استان ایلام اعلام و تاکید کرد: علاقمندان می توانند آثار را به صورت فایل PDF یا WORD با فونت B Nazanin (سایز 14 ) از طریق پیام رسان های بله، ایتا به شماره 09189423207 ارسال و یا به صورت چاپ شده به نشانی ایلام، میدان دفاع مقدس، اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، واحد فرهنگی تحویل دهند و یا به نشانی الکترونیک Cheraghi.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین سوگواره شعر «طلوع سرخ» برگزار می شود

سومین سوگواره شعر «طلوع سرخ» برگزار می شود