مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 19:152023-11-27اجتماعي

سلب آرامش مردم با پرسه سگ های ولگرد در شهرستان گرمه


جولان سگ های ولگرد در نقاط مختلف گرمه، باعث ترس و گاهی گازگرفتگی و حمله به شهروندان شده، به همین دلیل مردم خواستار جمع آوری این حیوانات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمه، زینب محمودیان، یکی از دغدغه های مهم این روزهای شهروندان در شهرستان گرمه، وجود سگ های ولگرد است که به یکی از مشکلات شهری در این شهرستان تبدیل شده است.

سگ هایی که گاهی اوقات به صورت گله ای در خیابان ها حرکت می کنند و باعث وحشت در بین شهروندان می شوند.

معضل سگ های ولگرد چندسالی ست که گریبان این شهرستان را گرفته از دورترین نقطه تا مرکز شهر در هر منطقه، کوچه و خیابان که عبور می کنیم، تعدادی سگ ولگرد را می بینیم که اطراف خانه ها پرسه می زنند و امنیت روانی شهروندان را به خطر انداخته اند.

صبحگاهان که کودکان باید پیاده به مدرسه بروند باید با ترس و وحشت از کنار سگ های ولگرد عبور کنند این در حالی است که سگ ها برای یافتن غذا مدام در حال پرسه زدن در اطراف سطل های زباله و منازل مردم هستند و اگر شهروندان گرمه ای لحظه ای غافل شوند، ممکن است اتفاقات جبران ناپذیری برایشان رخ دهد.

شهروندان این شهر معتقدند که اگر برای کنترل و جمع آوری این حیوانات اقدامی نشود، جمعیت این سگ ها روزبه روز بیشتر و مشکلات آن ها نیز حادتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلب آرامش مردم با پرسه سگ های ولگرد در شهرستان گرمه

سلب آرامش مردم با پرسه سگ های ولگرد در شهرستان گرمه