مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 00:052023-11-28حوادث

شکست عشقی یک تبهکار!


سردسته باند خطرناک سرقت مسلحانه که با شلیک گلوله، فروشنده یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس را روانه بیمارستان کرده بود، روز گذشته در حالی به سوالات خبرنگار روزنامه خراسان پاسخ داد که ریشه تبهکاری هایش را در یک شکست عشقی خلاصه کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این جوان 25 ساله که بعد از انجام سرقت مسلحانه در بولوار شهید فرامرز عباسی مشهد متواری شده بود با رصدهای اطلاعاتی گروهی از کارآگاهان ورزیده پلیس آگاهی خراسان رضوی به سرپرستی سرهنگ همتی (رییس دایره مبارزه با سرقت های مسلحانه) در یکی از هتل آپارتمان های شهرستان چناران به همراه همدستش دستگیر شد و به مشهد انتقال یافت.

این متهم خطرناک پس از آن‎که به سوالات مهربان  (افسر پرونده) پاسخ داد، درگفت‎وگو با خبرنگار روزنامه خراسان نیز به تشریح سرگذشت خود پرداخت.

آن‎چه می خوانید نتیجه این گفت‎وگوی یک ساعته است:  خودت را معرفی می‎کنی؟ من امیر هستم و 25 سال سن دارم.

 اهل کجایی؟ کرمانشاه.

 درس هم خوانده ای؟ تا ترم چهارم رشته حقوق در دانشگاه آزاد تحصیل کردم اما دیگر ادامه ندادم و نتوانستم مدرک کارشناسی بگیرم.

 چرا؟  پدرم در سال 97 عمل جراحی قلب باز انجام داد و بعد از آن پزشکان توصیه کردند که باید در یک منطقه خوش آب و هوا و مرطوب زندگی کنیم که ما هم به قائمشهر در استان مازندران رفتیم ولی وقتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست عشقی یک تبهکار!

شکست عشقی یک تبهکار!