مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-13سياسي

جمهوری اسلامی ایران صاحب بزرگترین ناوگان پهپادی در منطقه است


فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر قابلیت ها و ظرفیت های بومی خود صاحب بزرگترین ناوگان پهپادی در منطقه است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر قابلیت ها و ظرفیت های بومی خود صاحب بزرگترین ناوگان پهپادی در منطقه است.

امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش در جمع فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی، گفت: امروز پهپادهای ایرانی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید و هر نوع ماموریتی در هر شرایط زمانی و مکانی را دارند، پدافند هوایی ارتش در رزم هوایی خود، پدافند هواپایه مبتنی بر پهپاد را به دنیا معرفی کرده است که در نوع خود کم نظیر است وی با اشاره به اینکه الحاق گروه های پروازی پهپاد کرار به سازمان رزم نیروی پدافند هوایی ارتش، نقشی محوری در حوزه پدافند هوایی کشور ایفا خواهد کرد، افزود: پهپاد کرار مجهز به موشک مجید توان رزم پدافند هوایی کشور را وارد مرحله نوینی کرده که نقش موثر و تعیین کننده ای در دفاع هوایی خواهد داشت.

وی بیان کرد: کرار بدون انتشار امواج و در سکوت رادیویی کامل و در یک فضای امن ارتباطی و چندلایه قادر است در حداقل زمان ممکن به هدف نزدیک شده و عملیات خود را اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران صاحب بزرگترین ناوگان پهپادی در منطقه است

جمهوری اسلامی ایران صاحب بزرگترین ناوگان پهپادی در منطقه است