مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-04حوادث

دستگیری کلاهبردار 300 میلیاردی در آستانه اشرفیه


فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری فردی که با وعده دروغین سرمایه گذاری، 300 میلیارد ریال در شهرستان آستانه اشرفیه کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری فردی که با وعده دروغین سرمایه گذاری، 300 میلیارد ریال در شهرستان آستانه اشرفیه کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در گفت وگو با خبرنگاران به تلاش های شبانه روزی مجموعه انتظامی برای ارتقاء امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم در سطح جامعه اشاره و اظهار کرد: مردم می توانند با توجه به هشدارها و توصیه های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران جلوگیری کنند.

وی افزود: در پی شکایت 14 نفر در شهرستان آستانه اشرفیه مبنی بر اینکه فردی با وعده دروغین سرمایه گذاری و مشارکت در فروش و صادرات محصولات کشاورزی و پرداخت سود ماهیانه بالا و مانورهای متقلبانه نظر آنها را جلب و با دریافت مبالغی از این افراد کلاهبرداری کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از اخذ اظهارات شکات، بررسی پرونده ها و تحقیقات فنی صورت گرفته صحت موضوع محرز شد، افزود: با اقدامات پلیسی، محل اختفاء متهم در شهرستان خمام شناسایی و با هماهنگی قضایی این فرد دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار 300 میلیاردی در آستانه اشرفیه

دستگیری کلاهبردار 300 میلیاردی در آستانه اشرفیه