مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-08سياسي

پیام قائم مقام وزیر ارشاد برای 25 سالگی خبرگزاری ایسنا


قائم مقام وزیر ارشاد با اشاره به بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا، ابراز امیدواری کرد که این خبرگزاری در عرصه اطلاع رسانی، نشر و بازتاب اخبار در راستای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی، - روشنگر و امید آفرین باشد.

سیدمحمد هاشمی - قائم مقام وزیر و معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا را تبریک گفت.

او در نامه ای خطاب به مدیرعامل خبرگزاری ایسنا آورده است: برادر گرامی جناب آقای محمدمهدی خیرجو مدیرعامل محترم خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) باسلام و اهدای تحیات خبرگزاری دانشجویان ایران از 16 آذر سال 78 که پا به عرصه خطیر خبررسانی گذاشت، همواره جزو رسانه های معتبر و پیشرو در عرصه اطلاع رسانی کشور بوده است.

تقارن بیست و پنجمین سال روز تأسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با روز دانشجو را، به شما و همه کارکنان زحمت کش آن رسانه وزین تبریک عرض می کنم.

امیدوارم در عرصه ی رسالت مهم اطلاع رسانی، نشر و بازتاب اخبار و رویدادهای مختلف در کشور، بویژه در دوران مدیریت جدید آن مجموعه، شاهد موفقیت های روزافزون ایسنا در راستای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی، روشنگری و امید آفرینی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام قائم مقام وزیر ارشاد برای 25 سالگی خبرگزاری ایسنا

پیام قائم مقام وزیر ارشاد برای 25 سالگی خبرگزاری ایسنا