مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:002023-11-25بين الملل

جنگ غزه، دست غرب را برای مقابله با برنامه هسته ای ایران بست


در نشست اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی قدرت های غربی اقدام به صدور قعطنامه الزام آور علیه برنامه هسته ای ایران نکردند و دیپلمات های غربی می گویند دلیل این اقدام نگرانی ها از وضعیت منطقه در پی جنگ غزه است.

- در نشست اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی قدرت های غربی اقدام به صدور قعطنامه الزام آور علیه برنامه هسته ای ایران نکردند و دیپلمات های غربی می گویند دلیل این اقدام نگرانی ها از وضعیت منطقه در پی جنگ غزه است.

دیپلمات ها می گویند که قدرت های غربی به دلیل نگرانی از تشدید تنش ها در خاورمیانه ، در حالی که ایران برنامه هسته ای خود را توسعه داده و همکاری های خود با سازمان بین المللی انرژی اتمی را کاهش می دهد، تمایلی به سختگیری با تهران ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، خبرگزاری فرانسه در گزارشی با اشاره به نتایج نشست اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی نوشت: از زمان حمله 7 اکتبر حماس به اسراییل و آغاز جنگ غزه از سوی اسراییل با هدف نابودی حماس، نگرانی ها از یک درگیری منطقه ای گسترده تشدید شده است.

در نشست این هفته شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) در وین، ایالات متحده و گروه موسوم به E3 - فرانسه، آلمان و بریتانیا – با وجودی که عدم همکاری تهران را محکوم کرده و علیرغم اینکه مدعی اند اقدامات ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه، دست غرب را برای مقابله با برنامه هسته ای ایران بست

جنگ غزه، دست غرب را برای مقابله با برنامه هسته ای ایران بست