مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-12سياسي

گلایه سخنران معروف قمی از ترویج روضه های غیرمستند


یکی از سخنرانان معروف قمی با تأکید بر اینکه وقایع فاطمیه باید با ظرافت خاصی بیان شود، گفت: یکی از آسیب های امروز روضه ها این است که از مطالب بدون منبع زیاد استفاده می شود که با نوشتن کتاب هایی همچون کتیبه های فاطمی این خلأ برطرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیین رونمایی از کتاب کتیبه های فاطمی به همت مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری آستان مقدس بانوی کرامت با حضور آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر،  عباس حیدرزاده مؤلف کتاب و جمعی از سخنرانان، مداحان و پژوهشگران در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

 آیت الله سعیدی در این مراسم با تقدیر از این کار فاخر دررابطه با روضه حضرت زهرا (س) که در ایام فاطمیه و در حرم مطهر حضرت معصومه (س) رونمایی شده است اظهار کرد: بنده از همه کسانی که ایام فاطمیه را به هر نحوی پاس می دارند از جمله مجلس داران، هیئت ها، سخنوران، مداحان، سرایندگان، نویسندگان، خادمان و مجموعه هایی که کارهای هنری در سطح کشور انجام می دهند تشکر می کنم.

 وی با اشاره به هفته پژوهش به سه روش استقرایی، به گزینی و تلفیقی در پژوهش ها اشاره کرد و گفت: باتوجه به آیه فَبَشِّرْ عِبَادِ، الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ انسان مؤمن باید همه پژوهش ها را ببیند و بهترین را انتخاب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه سخنران معروف قمی از ترویج روضه های غیرمستند

گلایه سخنران معروف قمی از ترویج روضه های غیرمستند