مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-11بين الملل

رادیو ارتش اسراییل دروغ لو رفته این رژیم درباره اسارت اعضای حماس را تکرار کرد


رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با گذشت سه روز از لو رفتن دروغ رسانه های این رژیم درباره اسارت اعضای جنبش حماس در مدرسه ای در غزه، باز هم خبری درباره آن منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رادیو گلگلتز متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در سایت خود خبر دروغ دیگری درباره اسارت اعضای جنبش حماس در مدرسه ای در غزه منتشر کرد.

  سه روز پیش رسانه های رژیم صهیونیستی خبری دروغ درباره اسارت اعضای حماس در مدرسه ای در غزه را به همراه ویدئویی منتشر کردند.

این رسانه ها همچنین با هدف عملیات روانی علیه القسام ویدئویی که تعدادی از اسرای برهنه را نشان می داد، منتشر و ادعا کردند که این افراد، اعضای به اسارت گرفته شده حماس هستند.

  روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت شامگاه روز یکشنبه (دیشب) فاش کرد که آن افراد، غیرنظامی بودند و بیشترشان لباس جدید گرفته و آزاد شدند.

ساعتی بعد سخنگوی ارتش این رسوایی را انکار کرد و گفت، ویدئوهای منتشر شده (که مورد محکومیت وسیع در افکار عمومی قرار گرفت) از طرف ارتش منتشر نشده است ! اکنون در چنین فضایی که دروغ ارتش اسراییل رسوا شده، رادیو  گلگلتز متعلق به ارتش اسراییل، در سایت خود خبر دروغ دیگری از این اسرا منتشر کرده و به نقل از اسرا نوشته ما ارتباطمان با فرماندهی را از دست دادیم و اسیر شدیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو ارتش اسراییل دروغ لو رفته این رژیم درباره اسارت اعضای حماس را تکرار کرد

رادیو ارتش اسراییل دروغ لو رفته این رژیم درباره اسارت اعضای حماس را تکرار کرد