مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-03سياسي

تغییر وضعیت تکان دهنده فرسایش خاک نیاز به نگاه علمی دارد


رییس دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه نیازمند نگاه جدیدی به حوزه های کشاورزی هستیم گفت: آمار فرسایش خاک تکان دهنده است، بنابراین همکاری های علمی با نگاه نو باید در جهاد کشاورزی شکل بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حسین رضوان صبح امروز در هفتمین همایش استانی گرامیداشت روز جهانی خاک اظهار کرد: در حوزه های مختلف همچون آب و خاک، تامین و امنیت غذایی، جهاد کشاورزی متولی اصلی کار است اما با وجود ارتباط تنگاتنگ بین دانشگاه و جهاد کشاورزی هر کمکی لازم باشد پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه در حوزه امنیت غذایی مسئولان جهاد کشاورزی با تمام قوا تلاش می کنند افزود: ما به عنوان بخش علمی بر خود وظیفه می دانیم در حوزه ای که کاری از دستمان بر می آید کمک رسان هستیم.

  رییس دانشگاه بوعلی سینا یادآور شد: دانشگاه به عنوان یک بازوی علمی این آمادگی را دارد که در بخش های پژوهشی نیز همراه جهاد کشاورزی باشد.

  وی به ارتباط صمیمانه حوزه اجرای و دانشگاه اشاره کرد و گفت: ارتباط تنگاتنگ و صمیمی بین دو مجموعه شکل گرفته از همین رو تمام ظرفیت دانشگاه در خدمت جهاد کشاورزی است.

  رضوان در بخش دیگر با تاکید بر اینکه دانشکده کشاورزی با یکصد عضو هیأت علمی و 40 رشته و گرایش تخصصی جزو رتبه داران کشوری است تصریح کرد: دانشجویان کشاورزی باید امیدوارترین دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر وضعیت تکان دهنده فرسایش خاک نیاز به نگاه علمی دارد

تغییر وضعیت تکان دهنده فرسایش خاک نیاز به نگاه علمی دارد