مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-19فرهنگي

گردهمایی جمعی از چهره های شاخص هنری و هنرمندان پیشکسوت


جمعی از هنرمندان طراز اول و پیشکسوت کشور در رشته های مختلف هنری، در مراسمی به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و همکاری موسسه هنرمندان پیشکسوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردهم می آیند.

- جمعی از هنرمندان طراز اول و پیشکسوت کشور در رشته های مختلف هنری، در مراسمی به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و همکاری موسسه هنرمندان پیشکسوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردهم می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمعی از هنرمندان طراز اول و پیشکسوت کشور در رشته های مختلف هنری، در مراسمی به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و همکاری موسسه هنرمندان پیشکسوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردهم می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، همزمان با فرا رسیدن شب یلدا و ترویج فرهنگ میهمانی و پیوند با خویشان، هنرمندان شاخص و پیشکسوت کشور در رشته های مختلف هنری، عصر روز چهارشنبه 29آذرماه، از ساعت 17.

30 تا 20.

30، در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ در مراسمی گردهم می آیند.

این برنامه با هدف تکریم هنرمندان پیشکسوت، استفاده از ظرفیت های تخصصی هنرمندان در صنایع فرهنگی، آشنایی هنرمندان با ظرفیت های زیست بوم فناوری و اقتصاد دانش بنیان به ویژه در فناوری های نرم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی جمعی از چهره های شاخص هنری و هنرمندان پیشکسوت

گردهمایی جمعی از چهره های شاخص هنری و هنرمندان پیشکسوت