مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 23:152023-12-15سياسي

جای خالی قرائت اشعار معارفی در محافل


امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه شعر یکی از ابزار بسیار موثر در اصلاح و افساد است، گفت: یکی از اشکالاتی که الان داریم و شاید خیلی به شعرا مرتبط نباشند، - ایسنا/گیلان امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه شعر یکی از ابزار بسیار موثر در اصلاح و افساد است، گفت: یکی از اشکالاتی که الان داریم و شاید خیلی به شعرا مرتبط نباشند، جای خالی قرائت اشعار معارفی در محافل و مجالس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین عصر جمعه در ویژه مراسم عصر شعر فاطمی و آیین افتتاحیه فعالیت کانون تخصصی شعر و ادب خدمت رضوی در بندرانزلی که با حضور شاعران استان گیلان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: وادی شعر و هنر وادی بسیار گسترده ای است.

امام جمعه بندرانزلی تصریح کرد: شعر یکی از ابزار بسیار موثر در اصلاح و افساد است و همانطور که در روایات نسبت به بعضی از اقشار جامعه، این تعبیر را داریم که از آن جمله در مورد عالمان است که اگر عالمی فاسد شود اثر آن به قدری بد است که یک جامعه را فاسد می کند.

شعر هم همینطور است و دو جنبه دارد و اگر شعر مثبت باشد می تواند بسیار اثرگذار باشد.

وی با توصیه به تداوم این گونه برنامه های خوب در مناسبت های مختلف در سطح شهرستان، افزود: زمینه حضور و شرکت عموم مردم هم در اینگونه جلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی قرائت اشعار معارفی در محافل

جای خالی قرائت اشعار معارفی در محافل