موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-06بين الملل

شهدای الحشد الشعبی در حمله آمریکا به 10 نفر افزایش یافت


یکی دیگر از رزمندگان مقاومت عراقی که در حمله آمریکایی ها به منطقه «جرف النصر» در استان بابل عراق زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با شهادت یکی از دیگر از مجروحان حمله آمریکا در تاریخ یکم آذر، تعداد شهدای این جنایت به 10 نفر افزایش یافت.

ارتش آمریکا در ترایخ یکم آذر گزارش داد که نیروهای این کشور در پاسخ به حملات به نیروهای آمریکایی در منطقه، تأسیساتی را در عراق هدف حملات دقیق قرار داده اند.

این حمله که در مقر حزب الله عراق در منطقه جرف النصر (جرف الصخر) در شمال استان بابل رخ داد، موجب عصبانیت شدید گروهها و شخصیت های مختلف عراقی شده است.

در این راستا اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نجبای عراق روز شنبه ضمن فراخوان همگانی برای اعلان جنگ و اخراج اشغالگران از عراق، تأکید کرد که مقاومت در میدان به وعده های خود عمل خواهد کرد.

قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق نیز در یک سخنرانی تلویزیونی از ادبیات دولت این کشور در خصوص درخواست از آمریکا برای خروج از عراق انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه حضور نظامی آمریکا مغایر با قانون اساسی عراق است، افزود: درخواست عراق در سال 2014 فقط شامل انجام حملات هوایی و کمک اطلاعاتی بود و شامل ایجاد پایگاه های نظامی و حضور نیروهای رزمی نمی شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای الحشد الشعبی در حمله آمریکا به 10 نفر افزایش یافت

شهدای الحشد الشعبی در حمله آمریکا به 10 نفر افزایش یافت