مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-26ورزشي

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از داورزنی پس از قهرمانی در جهان+عکس


وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونین وزارتخانه از اقدام ارزشمند تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران و داورزنی سرمربی معلم این تیم تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران با سرمربیگری رضا داورزنی، معلم فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رییس کمیته فوتسال فدراسیون ورزش های دانش آموزی، هفته گذشته موفق به کسب مقام ارزشمند قهرمانی ناشنوایان جهان در رقابت های برزیل2023 شد.

این عنوان که با اقدام فرهنگی، اخلاقی و بشردوستانه ناشنوایان ایران با حضور در میدان مسابقه با چفیه منقش به بیت المقدس در حمایت از مردم فلسطین توام شده و در بخشی از بیانات دیدار اخیر رهبری با ورزشکاران مورد تمجید قرار گرفته بود، در جلسه این هفته شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش نیز با تقدیر مقام عالی وزارت از سرمربی آموزش و پرورشی این تیم همراه شد.

  رضا داورزنی به همین منظور میهمان ویژه جلسه شورای معاونین وزارتخانه در سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود و با دریافت لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود از رضامراد صحرایی بخاطر این اقدام ارزشمند تیم ملی فوتسال ناشنوایان مورد تقدیر و تشکر وزیر قرار گرفت.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از داورزنی پس از قهرمانی در جهان+عکس

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از داورزنی پس از قهرمانی در جهان+عکس