مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-07سياسي

مانع حقوقی اختصاص سهام عدالت به جاماندگان در حال پیگیری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسان خاندوزی امروز در سفر یک روزه خود به زنجان در جلسه شورای اداری استان زنجان، ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت: - زیر اقتصاد و دارایی با اشاره به موضوع اختصاص سهام عدالت به جاماندگان گفت: مانع حقوقی در این راستا وجود دارد اما طبق سیاست کلی مسائل و مشکلات به نحو مطلوب در حال پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسان خاندوزی امروز در سفر یک روزه خود به زنجان در جلسه شورای اداری استان زنجان، ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت: امیدواریم به توسعه ریل اقتصادی استان کمک نماییم چراکه برخلاف بسیاری از استان های دیگر؛ ریل گذاری استان زنجان درست است.

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه استان زنجان فرهیخته و حسینی هستند، گفت: با مرور شاخص های استان زنجان درهم آمیختگی زیبای فرهیختگی سبب شده است که استان زنجان به لحاظ بهره وری عملکرد قابل دفاع داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ نرخ مشارکت اقتصادی جزو استان های برتر است، گفت: همزمان با این نرخ رشد در شاخص بیکاری نیز در موقعیت خوبی دارد.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه نسبت تسهیلات به سپرده در استان زنجان بالای 100 درصد است، تصریح کرد: بهترین استفاده از ریال به ریال منابع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع حقوقی اختصاص سهام عدالت به جاماندگان در حال پیگیری است

مانع حقوقی اختصاص سهام عدالت به جاماندگان در حال پیگیری است