مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-04سياسي

مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویان برگزار می شود


سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان خبر داد و گفت: این مسابقات از تاریخ 20 الی 22 آذر ماه به همت سازمان دانشجویان استان در مجتمع آموزشی پژوهشی سازمان جهاددانشگاهی گیلان برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان خبر داد و گفت: این مسابقات از تاریخ 20 الی 22 آذر ماه به همت سازمان دانشجویان استان در مجتمع آموزشی پژوهشی سازمان جهاددانشگاهی گیلان برگزار می شود.

محمد شادپور در گفت وگو با ایسنا از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان خبر داد و اظهار کرد: مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران از تاریخ 20 تا 22 آذرماه به همت سازمان دانشجویان استان در مجتمع آموزشی پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برگزار می شود.

وی افزود: در این مسابقات دانشجویان علاقه مند به نقد و مناظره در قالب گروه های چهار نفره در خصوص گزاره هایی با محوریت مهار تورم، رشد و تولید، اقتصاد، سیاست داخلی و خارجی، انتخابات مجلس، فرهنگی و اجتماعی، محیط زیست، علم و فناوری با یکدیگر به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویان برگزار می شود

مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویان برگزار می شود