مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-08حوادث

کاهش 20 درصدی سرقت های مهم در کرماشاه


 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات همه جانبه پلیس برای کاهش و کنترل جرائم گفت: با مجموعه اقدامات صورت گرفته خوشبختانه روند رشد فزاینده سرقت ها در استان متوقف و طی 8 ماهه امسال شاهد کاهش 20 درصدی سرقت های مهم بوده ایم.

- ایسنا/کرمانشاه  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات همه جانبه پلیس برای کاهش و کنترل جرائم گفت: با مجموعه اقدامات صورت گرفته خوشبختانه روند رشد فزاینده سرقت ها در استان متوقف و طی 8 ماهه امسال شاهد کاهش 20 درصدی سرقت های مهم بوده ایم.

  سردار مهدی حاجیان در گردهمایی فرماندهان انتظامی و دادستان های استان که در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه امروز شاهد همدلی، تعامل و هم افزایی خوبی میان مجموعه انتظامی و قضایی استان هستیم که این همدلی و انسجام به ارتقاء امنیت کمک زیادی کرده است.

وی هم چنین بر افزایش فرهنگ عدالت طلبی در جامعه تاکید کرد و گفت: تلاش برای گسترش فرهنگ قانون گرایی، افزایش صلح و سازش و مشارکت بیشتر مردم در حوزه نظم و امنیت جامعه، موضوعاتی است که حتما باید از سوی پلیس و دستگاه قضایی جدی تر از همیشه دنبال شود تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 درصدی سرقت های مهم در کرماشاه

کاهش 20 درصدی سرقت های مهم در کرماشاه