مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:412023-12-21سياسي

امام جمعه دیر: تعرفه صادرات گوجه فرنگی کشاورزان را نگران کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بندر دیر صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان دیر با محکوم کردن حادثه تروریستی راسک، اظهار داشت: از مسوولان، دستگاه قضایی و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نظامی درخواست پیگیری و دستگیری این مزدوران را داریم.

وی با تاکید براینکه باید از موقعیت هایی مانند ایام فاطمیه به خوبی بهره برداری کنیم، افزود: در ایام شهادت بی بی دو عالم با وجود اینکه اکثریت مردم ما وفادار و پایبند به ارزش های اسلامی هستند و در عزاداری ها شرکت می کنند اما عده ای هم از خارج از شهرستان و شاید عده ای هم در داخل در کنار ساحل حرمت این ایام را نگه نمی دارند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه این حرمت شکنی ها منحصر به شهرستان ما نیست و در سطح استان هم وجود دارد، تاکید کرد: هم مردم باید ضمن حضور در مراسم عزاداری ها نسبت به این ناهنجاری ها واکنش داشته باشند و هم دستگاه های مربوطه به وظیفه شان عمل کنند و نگذارند عده ای محدود حرمت شکنی کنند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) به ما درس حضور در صحنه می دهد، عنوان کرد: با وجود اینکه در بحث عفاف و حجاب کسی مانند این بانوی بزرگوار نیست اما جایی که نیاز است هم در اجتماع و مسجد حضور پیدا کرده و سخنرانی و افشاگری و روشنگری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دیر: تعرفه صادرات گوجه فرنگی کشاورزان را نگران کرده است

امام جمعه دیر: تعرفه صادرات گوجه فرنگی کشاورزان را نگران کرده است