مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-06حوادث

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی


فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازتایباد، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای حراست و حفاظت از مرزهای استان و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان این استان موفق شدند طی عملیاتی با کنترل مرزها محموله مواد مخدر را کشف نمایند.

وی در ادامه افزود: مرزبانان این فرماندهی در پست و کنترل مرزی هنگ تایباد در حین کنترل خودروهای ورودی به کشور به یکدستگاه خودروی ون مسافری مشکوک و در بازرسی دقیق خودرو 100 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک ، شیشه و هرویین پودری را کشف نمودند .

سرتیپ دوم شجاع در ادمه با اشاره به اشراف اطلاعاتی و عملیاتی خوب مرزبانان این هنگ ، خاطر نشان کرد: مرزبانان گروهان مرزی 17 شهریور خودروی ون را توقیف و راننده آن را بعنوان قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند .

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان با قدردانی از مجاهدت های مرزبانان ، گفت: امروز مرزبانان این خطه مرزی در سرزمین خورشید با وجود اینکه ایکس ری خودرویی را در اختیار ندارند ، اما تعهد و عشق به هموطنان عزیزشان باعث شده تا همواره در برابر قاچاقچیان مقتدرانه ایستاده و قاطعانه با آن ها برخورد نمایند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی