مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 20:552023-12-18بين الملل

پاکستان حمله تروریستی گروهک جیش الظلم را به شدت محکوم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه پاکستان روز دوشنبه حمله تروریستی به یک پاسگاه پلیس در استان سیستان و بلوچستان در ایران که منجر به شهادت 11 پلیس شد را به شدت محکوم کرد به نوشته روزنامه «داون» وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که در .

- وزارت امور خارجه پاکستان روز دوشنبه با محکوم کردن حمله تروریستی به پاسگاه پلیس در راسک در استان سیستان و بلوچستان، همبستگی خود با مردم و دولت ایران را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه پاکستان روز دوشنبه حمله تروریستی به یک پاسگاه پلیس در استان سیستان و بلوچستان در ایران که منجر به شهادت 11 پلیس شد را به شدت محکوم کرد به نوشته روزنامه داون وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که در همبستگی کامل با مردم و دولت ایران است.

در حمله تروریستی گروهک تروریستی جیش العدل به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک 11 مامور فراجا شهید و 8 نفر مجروح شدند.

پیش از این نیز حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه و ناصر کنعانی سخنگوی این وزارتخانه به این اقدام تروریستی واکنش نشان داده بودند.

وزیر خارجه ایران در شبکه اجتماعی ایکس ضمن تسلیت شهادت تعدادی از پرسنل انتظامی شهرستان راسک نوشت: اینگونه حرکات تروریستی از سوی دشمنان امنیت و پیشرفت ایران عزیز نمی تواند روند پرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان حمله تروریستی گروهک جیش الظلم را به شدت محکوم کرد

پاکستان حمله تروریستی گروهک جیش الظلم را به شدت محکوم کرد