مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 05:352023-12-06بين الملل

ساکنان «سرزمین آرزوها» رویای آمریکایی را در غربت می جویند


یک رسانه آمریکایی گزارش داد که گرچه هنوز تعداد طرفداران مهاجرت به آمریکا از آمریکایی هایی که خواهان ترک این کشور هستند، بیشتر است؛ اما فشار اقتصادی باعث شده تا زندگی در خارج از کشور برای جوانان آمریکایی جذاب تر باشد.

- ساکنان سرزمین آرزوها رویای آمریکایی را در غربت می جویند یک رسانه آمریکایی گزارش داد که گرچه هنوز تعداد طرفداران مهاجرت به آمریکا از آمریکایی هایی که خواهان ترک این کشور هستند، بیشتر است؛ اما فشار اقتصادی باعث شده تا زندگی در خارج از کشور برای جوانان آمریکایی جذاب تر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبگاه آکسیوس گزارش داد که اعتماد مردم آمریکا به تحقق رویای آمریکایی در این کشور کاهش یافته و آنان در جستجوی قدرت خرید و آسایش بیشتر، در حال ترک کشور خود هستند.

نظرسنجی وال استریت ژورنال در ماه اکتبر نشان داد که تنها 36 درصد از مردم آمریکا امروزه به رویای آمریکایی (این باور که با تلاش بیشتر می توان موفق تر از دیگران بود) اعتقاد دارند.

همچنین نظرسنجی اخیر ان بی سی نشان داد که جوانان آمریکا در تضمن مسکن خود با مشکل مواجه هستند و آمریکایی ها در تمام سنین نسبت به فرصت هایی که برای نسل های آینده فراهم است، بدبین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان «سرزمین آرزوها» رویای آمریکایی را در غربت می جویند

ساکنان «سرزمین آرزوها» رویای آمریکایی را در غربت می جویند