مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 20:552023-11-23اقتصادي

اشتغالزایی برای 30 نفر به همت کارآفرین بسیجی نهاوندی


کارآفرین موفق اهل روستای بیان نهاوند با تأسیس مجموعه کارآفرینی، برای 30 نفر از بانوان روستا شغل ایجاد کرده است.

- ایسنا/همدان کارآفرین موفق اهل روستای بیان نهاوند با تأسیس مجموعه کارآفرینی، برای 30 نفر از بانوان روستا شغل ایجاد کرده است.

براساس گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه نهاوند، در این مرکز کارآفرینی رشته های خیاطی، قالی بافی، کامپیوتر، تولید عرقیجات و ترشی و شیرینی آموزش داده می شود.

این بانوی کارآفرین توانسته است با 200 میلیون تومان اعتبار صندوق ولایت زنان روستای بیان را تأسیس و برای بیش از 30 نفر از بانوان روستا شغل ایجاد کند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این باره گفت: این کارآفرین با راه اندازی واحدهای کارآفرینی و ایجاد رشته های متناسب با نیاز بازار کار توانسته برای خود و حدود 500 نفر در طول سال زمینه فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای را فراهم کرده و گواهینامه مهارت اعطاء کند.

سرهنگ علی مختاری اظهار کرد: به همت بسیج سازندگی و با پرداخت 13 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای بیش از 250 نفر از بسیجیان این شهرستان شغل پایدار ایجاد شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در نهاوند با ایجاد 180 گروه جهادی توانسته ایم سهم بسزایی در محرومیت زدایی داشته باشیم، افزود: در شش ماهه اول امسال 57 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اعطاء شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 30 نفر به همت کارآفرین بسیجی نهاوندی

اشتغالزایی برای 30 نفر به همت کارآفرین بسیجی نهاوندی