مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-23سياسي

تصویب بالغ بر 1000 میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از پایداری آب روستاهای ده شیخ از توابع شهرستان دنا خبر داد و گفت: 1000 میلیارد برای آبرسانی به مناطق مختلف استان مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،پروژه آبرسانی به روستای دهشیخ از توابع شهرستان دنا با حضور نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، مسوولان بسیج سازندگی و آب و فاضلاب استان افتتاح شد.

امید صالحی در این مراسم اظهار داشت: با اصلاح و توسعه 15 کیلومتر خط لوله و نصب 300 فقره انشعاب آب جمعیت 1200 نفر با همکاری ارزنده بسیج سازندگی در دهشیخ پایدار شد.

  مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد افزود: این پروژه با هزینه 86 میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی و 7 میلیارد ریال از محل منابع عمرانی به سرانجام رسید.

  وی عنوان کرد: در دو سال اخیر بیش از 102 روستا با جمعیتی بالغ بر 23 هزار نفر پروژه هایی در زمینه اصلاح و توسعه شبکه و خطوط آبرسانی داشتند.

صالحی بیان کرد: برای اجرای این زیرساخت ها 250 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و همچنین 935 مترمعکب مخزن ذخیره آب آشامیدنی در مناطق روستایی استان انجام گرفته است.

وی افزود: اعتبارات جدیدی بالغ بر 1000 میلیارد تومان برای تداوم پایدار سازی و ارتقاء دسترسی مردم استان به ویژه مناطق روستایی به آب روستایی مصوب شده است در این زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بالغ بر 1000 میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد

تصویب بالغ بر 1000 میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد