مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-11سياسي

نظام علمی و درسی باید معطوف به پژوهش شود


مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه کشف مسائل و نیازهای اصلی نظام اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است، اظهار کرد: طرح های مختلفی در عرصه های متنوع حوزوی از جمله تبلیغ در دستورکار قرار دارد که باید تمام آن ها با پشتوانه پژوهش باشد.

- ایسنا/قم مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه کشف مسائل و نیازهای اصلی نظام اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است، اظهار کرد: طرح های مختلفی در عرصه های متنوع حوزوی از جمله تبلیغ در دستورکار قرار دارد که باید تمام آن ها با پشتوانه پژوهش باشد.

به نقل از مرکز خبر حوزه علمیه قم، آیت الله علیرضا اعرافی شامگاه گذشته در اجلاسیه مدیران و معاونان پژوهش مراکز و مدارس حوزه علمیه قم که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س)، با اعلام همبستگی مجدد با مردم غزه و گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه و تسلیت ایام شهادت صدیقه کبری(س) با اشاره به اهمیت حوزه پژوهش، عنوان کرد: در کنار سایر نظامات تربیتی و آموزشی حوزه پژوهشی نیز با راهبرد کلان مورد برنامه ریزی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در اسناد کلان حوزه بخش پژوهش نیز مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: در پرتوی این اسناد ده ها طرح ناظر به نیازهای پژوهشی تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام علمی و درسی باید معطوف به پژوهش شود

نظام علمی و درسی باید معطوف به پژوهش شود