مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 19:352023-12-20سياسي

تحریف واقعیات؛ نقدی بر گزارش هم میهن درباره آیت الله منتظری


روزنامه هم میهن به مدیریت غلامحسین کرباسچی، در گزارشی تفصیلی به بررسی زندگی آیت الله منتظری پرداخته است که تحریفات تاریخی متعددی در آن به چشم می خورد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: روزنامه هم میهن به مدیریت غلامحسین کرباسچی در شماره امروز خود (29 آذرماه) در گزارشی تفصیلی به بررسی زندگی آیت الله منتظری پرداخته است.

آیت الله حسینعلی منتظری 29 آذرماه سال 88 در سن 87 سالگی درگذشت؛ شخصیتی که به دنبال بازداشت مهدی هاشمی برادر دامادش به جرم قتل و توطئه علیه نظام اسلامی و اعدام او در سال 1366 اقداماتی را انجام داد که نهایتا nv سال 1368 از سوی امام خمینی (ره) از قائم مقامی رهبری عزل شد.

شاید اولین نکته درباره گزارش روزنامه هم میهن تیتر آن باشد؛ مبارز خستگی ناپذیر و در توضیح آن نوشته است: او علاوه بر مرجع تقلید، یک عمر مبارزه سیاسی کرد؛ مبارزی که بدون شک مانند تمام سیاسیون فرازوفرودهای زیادی داشت.

کدام مبارز سیاسی را می توان یافت که در دل تمام فرازوفرودهایش اشتباه نداشته باشد؟ اما آنچه درباره آیت الله منتظری می توان گفت، این است که او از جوانی تا کهنسالی مبارز بود و هیچ گاه در مسیر خود توقف ایجاد نکرد.

در اینکه آیت الله منتظری در دوران پیش از انقلاب مبارزی شناخته شده بود و در ابتدای انقلاب هم در مقابل ضدانقلاب کماکان مبارزه می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریف واقعیات؛ نقدی بر گزارش هم میهن درباره آیت الله منتظری

تحریف واقعیات؛ نقدی بر گزارش هم میهن درباره آیت الله منتظری