مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 21:502023-11-27سياسي

ان شاءالله با کمک اهل بیت، مجلسی انقلابی انتخاب شود


ان شاءالله با کمک اهل بیت، در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خداوند ذهن ها را به سمت بهترین گزینه ها هدایت کند و مجلسی انقلاب و خداترس و خبرگانی شایسته انتخاب شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو فقیه شورای نگهبان گفت: ان شاءالله با کمک اهل بیت، در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خداوند ذهن ها را به سمت بهترین گزینه ها هدایت کند و مجلسی انقلاب و خداترس و خبرگانی شایسته انتخاب شوند.

آیت الله سیدمهدی شب زنده دار شامگاه امروز، ششم آذر در افتتاحیه سوگواره نگین شکسته که در حسینیه آل یاسین مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ما در مقابل صدیقه طاهره چند وظیفه داریم؛ اول اینکه نگذاریم مصائب ایشان فراموش شود و با برگزاری مجالس، تبیین صحیح و بهره گیری از ابزار هنر، جریان فاطمی را در جامعه زنده نگه داریم.

وی اضافه کرد: وظیفه دوم این است که با تحلیل و تفکر درست، درس هایی را از زندگی حضرت فاطمه استنباط کنیم و در اختیار بشریت قرار دهیم.

سومین وظیفه ما پیاده سازی این آموخته ها در زندگی سیاسی، اجتماعی و فردی است.

وظیفه چهارم نیز توسل و تمسک به دامان آن بزرگوار است.

عضو فقیه شورای نگهبان با تاکید بر اینکه برای رسیدن به سعادت باید دست به دامان اولیای الهی شویم، عنوان کرد: اهل بیت وسیله هستند و این انقلاب شکوهمند به واسطه توسل به خاندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ان شاءالله با کمک اهل بیت، مجلسی انقلابی انتخاب شود

ان شاءالله با کمک اهل بیت، مجلسی انقلابی انتخاب شود