مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-22سياسي

برگزاری سالگرد شهیدان بدوی و مسلمی سواری در اهواز


به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت رزمندگان جبهه مقاومت شهید حبیب بدوی و شهید منصور مسلمی سواری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان آیین بزرگداشتی در اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت رزمندگان جبهه مقاومت شهید حبیب بدوی و شهید منصور مسلمی سواری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان آیین بزرگداشتی در اهواز برگزار می شود.

این برنامه روز چهارشنبه یکم آذرماه سال 1402 هم زمان با هفته بزرگداشت بسیج از ساعت 21:30 آغاز می شود که مردم استان خوزستان با حضور در این برنامه یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حبیب بدوی و شهید منصور مسلمی سواری را گرامی می دارند.

آیین بزرگداشت سالگرد شهادت رزمندگان جبهه مقاومت شهید حبیب بدوی و شهید منصور مسلمی سواری در حسینیه عشاق الحسین(ع) اهواز واقع در کوی ملت خیابان مریم برگزار می شود که جمعی از جوانان و نوجوانان خوزستانی در این آیین شرکت می کنند.

ابوالفضل اسدالله زاده از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت رزمندگان جبهه مقاومت شهید حبیب بدوی و شهید منصور مسلمی سواری به مرثیه سرایی می پردازد.

شهید مدافع حرم حبیب بدوی در یکم فروردین ماه سال 1349 دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار دیگر رزمندگان اسلام در جبهه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سالگرد شهیدان بدوی و مسلمی سواری در اهواز

برگزاری سالگرد شهیدان بدوی و مسلمی سواری در اهواز