مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-10سياسي

مسجد محوری فرهنگ ایثار و شهادت مورد تأکید است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: مردمی سازی و مسجد محوری فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت کانون های مساجد انجام شود.

- حجت الاسلام والمسلمین هبت اله هاشمی، نوزدهم آذر ماه در سومین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در منطق دو مسأله موضوع و ابزار داریم که موضوع بنیاد شهید حفظ حیات انقلاب اسلامی و ابزار آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت روز دانشجو افزود: از این ایام در جهت معرفی شهدای دانشجو استفاده شود.

وی با اشاره به مصوبه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: از دستورات رییس جمهور مردمی سازی فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت کانون های مساجد است.

هاشمی به بیانیه گام دوم اشاره کرد که رهبر معظم انقلاب به سه رکن خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی تاکید کردند، گفت: این سه رکن باید در مساجد محلات و با محوریت امامان جماعات، بسیج و کانون های مساجد انجام شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در راستای کنگره ملی شهدای لرستان یادآور شد: سخنان رهبر معظم انقلاب مسیر و نقشه راه است و باید به آن ها عمل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد محوری فرهنگ ایثار و شهادت مورد تأکید است

مسجد محوری فرهنگ ایثار و شهادت مورد تأکید است