مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-03دانش

نامگذاری مکان ها در ترویج فرهنگ و هویت اصیل ایرانی اسلامی نقش تاثیرگذاری دارند


نامگذاری مکان ها در ترویج فرهنگ و هویت اصیل ایرانی اسلامی نقش تاثیرگذاری دارند.

- ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان گفت: نامگذاری مکان ها در ترویج فرهنگ و هویت اصیل ایرانی اسلامی نقش تاثیرگذاری دارند.

دکتر فرهاد فرامرزیان امروز 12 آذرماه در جلسه انعقاد قرارداد همکاری جهاد دانشگاهی لرستان و سازمان فاوای شهرداری خرم آباد به اهمیت نامگذاری کوچه ها، معابر و خیابان ها اشاره کرد و افزود: تمامی شهرداری ها برای اینکه پویا و پویاتر شوند باید از توان علمی و ظرفیت های متعدد مراکز علمی و دانشگاهی بهره ببرند.

وی اظهار کرد: وجود معابر و خیابان های متعدد در مرکز لرستان، یکی از مهمترین ظرفیت های فرهنگی برای در معرض دید قرار دادن اسامی بزرگان، فرهیختگان، مشاهیر و خصوصا شهدا است.

این مسئول اضافه کرد: می بایست باتوجه به شرایط روز و درخواست های موجود، بررسی های لازم برای نامگذاری این معابر صورت گیرد.

فرامرزیان یادآور شد: نامگذاری ها در ترویج فرهنگ و هویت اصیل ایرانی اسلامی و معرفی و شناساندن مفاخر، مشاهیر، فرهیختگان، شخصیت های برجسته و شهدا نقش تاثیرگذاری دارند.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان در رابطه با نامگذاری معابر بنام بزرگان و در بخش های مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی، پزشکی، ادبی و هنری، تصریح کرد: استفاده از اسامی مفاخر و بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری مکان ها در ترویج فرهنگ و هویت اصیل ایرانی اسلامی نقش تاثیرگذاری دارند

نامگذاری مکان ها در ترویج فرهنگ و هویت اصیل ایرانی اسلامی نقش تاثیرگذاری دارند