مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-21ورزشي

مسابقات والیبال برفی برای اولین بار در همدان برگزار شد


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در هشت ماهه امسال مبلغی افزون بر هفت میلیارد و400 میلیون تومان برای هیات های ورزشی استان همدان تخصیص داده شده است .

- ایسنا/همدان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در هشت ماهه امسال مبلغی افزون بر هفت میلیارد و400 میلیون تومان برای هیات های ورزشی استان همدان تخصیص داده شده است .

علی حقیقی پنجشنبه 30 آذر در آیین تقدیر از ورزشکاران مسابقات المپیک و پارالمپیک آسیایی، اظهار کرد: در رقابت های آسیایی هانگژو چین 19نفر به همراه مربی و مسئولان اعزام شدند که توانستند در بخش المپیک و پارالمپیک مدال های رنگینی برای استان کسب کنند و خوشبختانه استان همدان با داشتن پتانسیل هاو زیر ساخت مناسب توانسته برگزاری برخی از مسابقات از جمله والیبال برفی را برای اولین بار در کشور برگزار کند.

وی افزود: اداره کل ورزش جوانان به دنبال تشویق مردم به شرکت در ورزش های همگانی و صبح گاهی است که در این راستا برنامه های اجرا شده و خوشبختانه مورد استقبال مردم همدان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم با تخصیص اعتبار بسیاری از پروژه های نیمه تمام تکمیل شد، عنوان کرد: با پیگیری های استاندار و مسئولان توانستیم اعتبار کافی برای تکمیل پروژه های نیمه کاره ی که برخی از آن ها بیش از یک دهه نیمه کار رها ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات والیبال برفی برای اولین بار در همدان برگزار شد

مسابقات والیبال برفی برای اولین بار در همدان برگزار شد