مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:112023-11-25سياسي

آغاز تا سرانجام مطالبه های اساسی خراسان جنوبی


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی، هاجر فرخ نژاد؛ به جریان افتادن طرح های بر زمین مانده، محقق نشدن طرحی که دستور رهبری نظام بود، بهره مند نبودن از زیرساخت های پایدار انرژی، عطش عشایر و دام های آن در مناطق مرزی، محورهای مواصلاتی ناامن  و.

در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه و به طبع آن خراسان جنوبی از جمله مطالبه هایی بود که در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم گام های اجرایی محکمی برای آن برداشته شد.

  از نقطه آغاز پیگیری تا به سرانجام رسیدن این مطالبه ها را از مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی جویا شدیم.

آنچه در پی می آید ماحصل این گپ و گفت است.

فارس: یکی از اتفاقات بسیار مهمی که در حوزه انتخابیه شما در این دولت محقق شد طرح توسعه نهبندان بود لطفا آخرین خبرها را در مورد این طرح بیان کنید؟ نخعی: مقام معظم رهبری در سفری که سال 78 به نهبندان داشتند با توجه به محرومیت های این شهرستان دستور اجرای طرح توسعه نهبندان را برای ارتقاء شاخص های آن دادند که این طرح سال 81 به تصویب هیئت وزیران رسید.

طرح توسعه نهبندان با افقی 10 ساله برای اجرایی شدن آن نیز 60 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که به دلایل مختلف که مهم ترین آن تخصیص نیافتن اعتبار بود این طرح به طور کامل اجرایی نشد و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تا سرانجام مطالبه های اساسی خراسان جنوبی

آغاز تا سرانجام مطالبه های اساسی خراسان جنوبی