مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 21:252023-12-11فرهنگي

راه یابی«هزار و یک شب بلدیه» یزد به مرحله نهایی جشنواره فیلم مستند ایران


کارگردان مستند «هزار و یک شب بلدیه» از راهیابی این مستند به بخش نهایی جشنواره فیلم مستند ایران با عنوان «سینما حقیقت» به عنوان معتبرترین جشنواره کشور در حوزه مستند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، احمد صراف یزد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که مستند هزار و یک شب بلدیه به عنوان یک اثر فاخر در حوزه تاریخ شهرداری در یزد تولید شده اظهار گرد: در این مستند روایتی بسیار زیبا از نحوه شکل گیری و فعالیت شهرداری ها در کشور و پس از آن در شهر تاریخی یزد مطرح شده است.

کارگردان مستند فاخر هزار و یک شب بلدیه ادامه داد: پس از رونمایی از این اثر در شهر یزد و با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان و رسانه ها، مستند در هفدهمین جشنواره فیلم مستند ایران ارسال شد که توانست با جلب نظر هیئت انتخاب به بخش نهایی این جشنواره بسیار مهم راه پیدا کند.

صراف یزد با تاکید بر این که در این جشنواره حاصل یک سال تولیدات سینمای مستند ایران حضور دارند گفت: حضور در این جشنواره و راهیابی به بخش رقابت نهایی افتخار بزرگی است که نصیب مجموعه عوامل تولید این فیلم، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد و همچنین تمام یزد شده است.

وی در ارتباط با این مستند با تاکید بر اینکه بالغ بر یک سال کار پژوهش و پیش تولید آن طول کشید گفت: هزار و یک شب بلدیه در وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی«هزار و یک شب بلدیه» یزد به مرحله نهایی جشنواره فیلم مستند ایران

راه یابی«هزار و یک شب بلدیه» یزد به مرحله نهایی جشنواره فیلم مستند ایران